Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is kijken of er hier wat te eten valt.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Sasuke

Sasuke


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 24-01-10

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Mens
Partner: Why would i ?

Is kijken of er hier wat te eten valt. Empty
BerichtOnderwerp: Is kijken of er hier wat te eten valt.   Is kijken of er hier wat te eten valt. I_icon_minitimezo jan 24, 2010 3:47 pm

Sasuke was na de gang naar de keuken gelopen en hield daar halt,buiten was het aan het schemeren dus het zag er hier nog ietwat normaal uit. Hij liep naar een kast en duwde die dan ook open,daar vond hij wat eten in,het was nog niet vervallen dus hij kon er mee leven. Hij opende de verpakking en werkte dan wat naar binnen. Zonder dat hij het ook doorhad begon er achter hem wat te zweven en opeens schoot het in zijn richting,hij bukte zich en keek dan naar boven,het mes stak vast in de kast. Meerdere messen vlogen op hem af en een mes had hem geraakt in zijn schouder,ietwat veel pijn deed,maar hij kon ermee leven. Hij dook onder een tafel en schemerde die af met enkele dikke doeken,waar een mes zijnw eg moeilijk door heen vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara

Kiara


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 24-01-10

Character sheet
Leeftijd: 12 Jaar
Soort: Mens
Partner: Who loves a girl that gone is?

Is kijken of er hier wat te eten valt. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is kijken of er hier wat te eten valt.   Is kijken of er hier wat te eten valt. I_icon_minitimezo jan 24, 2010 3:50 pm

Een geest had iets gehoord en vloog naar de keuken. Haar schaduw viel over de muur en ze bleef in een raam. "Help me" riep ze zacht en keek naar de jongen. Als je goed zag kon je haar zien maar anders niet. Ze keek naar de messen en stuurde er een pan heen die deze tegenhield. De pan met messen viel even later op de grond en opnieuw riep ze om hulp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jens

Jens


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 24-01-10

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Soort: mens
Partner: -

Is kijken of er hier wat te eten valt. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is kijken of er hier wat te eten valt.   Is kijken of er hier wat te eten valt. I_icon_minitimezo jan 24, 2010 3:53 pm

Jens zat op een van de kasten van de keuken, te kijken naar hoe de geest om hulp riep en zo vanalles liet vallen. Hij bromde even wat en hij rekte zich uit. Hoewel hij nog steeds niets zei, hij was iemand van weinig woorden, dus veel zou je niet uit hem krijgen zolang hij niemand bleef vertrouwen. Hij keek wat rond en zijn oog viel op een jongen die zo te zien naar voedsel aan het zoeken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke

Sasuke


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 24-01-10

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Mens
Partner: Why would i ?

Is kijken of er hier wat te eten valt. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is kijken of er hier wat te eten valt.   Is kijken of er hier wat te eten valt. I_icon_minitimezo jan 24, 2010 3:57 pm

Toen hij een pan hoorde vallen trok hij het mes uit zijn schouder en deed zo de band van zijn hoofd af en knoopte die rond zijn schouder. Hij schopt onder de tafel vandaan en wist zich zo op een kast wat verder te zetten,hij keek naar beneden en zag zowat alles tot leven komen,een jongen viel hem gelijk op,ook hoorde hij een stem,maar hij zag degene niet van wie die stem afkomstig was. Hij keek weer strak voorzich uit en liets niets van emotie blijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara

Kiara


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 24-01-10

Character sheet
Leeftijd: 12 Jaar
Soort: Mens
Partner: Who loves a girl that gone is?

Is kijken of er hier wat te eten valt. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is kijken of er hier wat te eten valt.   Is kijken of er hier wat te eten valt. I_icon_minitimezo jan 24, 2010 4:05 pm

De geest zag ook de andere jongen en bleef in het raam. "Ik ben hier" zei ze zacht. "Help me alsjeblieft, ga niet weg maar help me" zei ze opnieuw en keek beide aan. Ze zorgde dat de messen niet in de jongens hun richting konden gaan. Ze keek beide dan aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke

Sasuke


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 24-01-10

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Mens
Partner: Why would i ?

Is kijken of er hier wat te eten valt. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is kijken of er hier wat te eten valt.   Is kijken of er hier wat te eten valt. I_icon_minitimezo jan 24, 2010 4:10 pm

Sasuke keek haar aan en fronste even. "Wat is hier aan de gang"mompelde hij inzichzelf. Hij sprong naar een andere kast en keek haar even aan,hoe moest hij haar nu weer gaan helpen. Hij had geen idee hoe hij dat moest gaan doen,maar dat lag wel aan hem waarschijnlijk. Even keek hij naar de plafond en geeuwde hij dan ook even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jens

Jens


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 24-01-10

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Soort: mens
Partner: -

Is kijken of er hier wat te eten valt. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is kijken of er hier wat te eten valt.   Is kijken of er hier wat te eten valt. I_icon_minitimezo jan 24, 2010 4:10 pm

Jens sprong van de kast af en hij liep naar de geest af. Hij was nooit het type dat geloofde in geesten maar deze keer moest hij zijn ongeloofheid achterwegen laten. "Wat is er dan?"vroeg hij langzaam, alsof hij duidelijk moest articuleren voor de geest.
Hij streek door zijn haar en keek weer langzaam naar de geest en hij stak zijn handen in zijn zakken. Hij wou wel weten waarom de geest om hulp riep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara

Kiara


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 24-01-10

Character sheet
Leeftijd: 12 Jaar
Soort: Mens
Partner: Who loves a girl that gone is?

Is kijken of er hier wat te eten valt. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is kijken of er hier wat te eten valt.   Is kijken of er hier wat te eten valt. I_icon_minitimezo jan 24, 2010 4:16 pm

Het meisje keek de twee aan. "De geesten en andere wezens hebben mij ergens gevangen, ik lig in coma en ben zwaargewond" vertelde ze aan de twee. "De deur naar mij is geheim, zoek het geheim en je vind mij" vertelde ze verder. "Help me" zei ze dan zacht en opeens was ze verdwenen. Je hoorde nog haar laatste woorden. "De bibliotheek kan je helpen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke

Sasuke


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 24-01-10

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Mens
Partner: Why would i ?

Is kijken of er hier wat te eten valt. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is kijken of er hier wat te eten valt.   Is kijken of er hier wat te eten valt. I_icon_minitimezo jan 24, 2010 4:30 pm

Sasuke hoorde de woorden en keek de jongen dan even aan. Hij sprong van de kast en liep naar de deur,hij had hier p het moment geen zin meer in,en als er nog iemand tegen hem begon te praten was hij er helemaal klaar mee. "Weet je ga haar maar redden ofzo,ik kwam niet om een of ander geestje te redden"zei hij kalm en dan verdween hij door de deur. Hoewel hij zin had om iets te doen deed hij maar beter niets en verdween hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is kijken of er hier wat te eten valt. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is kijken of er hier wat te eten valt.   Is kijken of er hier wat te eten valt. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is kijken of er hier wat te eten valt.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hmmm....eens kijken...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Onderverdieping :: Keuken-
Ga naar: