IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

De gang..

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lizzy
Admin

Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 23-01-10

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Soort: Mens
Partner: I don't have somebody, i think nobody gonna likes me.

BerichtOnderwerp: Re: De gang..   zo jan 24, 2010 5:19 pm

Lizzy keek hem aan en zweeg. Ze keek even naar de geest en bleef nog even staan. Het leek een jong meisje en door de striemen leek ze echt hulp nodig te hebben. Ze hoorde toen weer iets en slikte. Ze rende snel naar Kenshin en volgde hem. Af en toe keek ze achterom om te kijken of niets hun zou achtervolgen. Anders zou ze nog gekker worden hier..

Admin

Aantal berichten : 62

Character sheet
Leeftijd: 16
Partner: I don't need it.

BerichtOnderwerp: Re: De gang..   zo jan 24, 2010 5:25 pm

''Je mag ook blijven als je dat liever wilt, ik bedoel als je dat meisje wilt helpen.'' Zei Kenshin tegen haar en hij bleef dan plots staan en hij keek om naar haar. Zijn blik was emotieloos, maar hij was nu wel rustig en niet kwaad meer. Hij hoopte dat hier in de buurt een of andere kleine uitgang was zodat ze uit het kasteel konden, naar zijn idee konden ze beide wel wat frisse lucht gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Lizzy
Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: De gang..   zo jan 24, 2010 5:29 pm

Lizzy keek hem aan en schudde haar hoofd. "Nee dankje" zei ze snel en keek hem aan. Ze zuchtte even en keek kort rond. Ze zag nog meer schilderijen en een knal rode deur met handen en woorden op. "Uhh wat is dat?" vroeg ze bang en keek naar de woorden die erop stonden. Een rilling liep over haar rug en opeens hoorde ze wat. Alsof iemand achter die deur haar riep. Ze slikte en bleef verstijfde staan.

Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: De gang..   zo jan 24, 2010 5:50 pm

''Oke dan.'' Antwoorde Kenshin en hij draaide zich om en liep verder. Hij stond stil op het moment dat Lizzy weer iets tegen hem zei. Kenshin keek om naar haar. ''Wat bedoel je?'' Vroeg hij op een emotieloze toon en hij volgde toen haar blik. Ze leek ergens nogal angstig over te zijn. Kenshin liep naar de rode deur toe en hij bekeek de handen en woorden, allemaal in het bloed op de deur gezet. Het was een wonder dat het nog was te zien op een rode deur. ''Laten we dat gaan uitzoeken.'' Antwoorde Kenshin en hij legde een hand op de klink van de deur.
Profiel bekijken
Lizzy
Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: De gang..   zo jan 24, 2010 5:53 pm

Lizzy keek ernaar en zag wat Kenshin deed. Ze hoorde de woorden en slikte. "Volgens mij is dat niet zomaar een kamer" zei ze bang. Ze ging over de rode deur en bloed drupte van haar vinger. "Iell" zei ze stil en stapte achteruit. "J..J.Jij gaat eerst" zei ze bang en keek hem aan.

Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: De gang..   zo jan 24, 2010 5:57 pm

''Dat was ik ook van plan.'' Antwoorde hij emotieloos en kortaf. Hij deed de deur open en hij stapte naar binnen. Zwak licht brandde en zijn ogen werden groot toen hij zag wat er binnen was. ''Niet normaal..'' Zei hij verbaasd. Aan de muren hingen ketens. Er stond vanalles om een mens maar goed te martelen. ''Niet naar binnen komen Lizzy.'' Waarschuwde hij haar en hij keek dan weer even de kamer rond. Dit was zeker geen plek voor Lizzy. Aan het bloed te zien waren hier heel wat mensen gemarteld en waarschijnlijk zelfs vermoord.
Profiel bekijken
Lizzy
Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: De gang..   zo jan 24, 2010 6:00 pm

Lizzy hoorde de woorden. "Hoezo?" vroeg ze en opeens kwam er een harde wind. Ze schrok en viel opeens naar binnen. "Hoe kan die wind?" vroeg ze droog en keek naar buiten en stond dan op. "Wat is er dan?" vroeg ze en zag alles. Haar ogen werden groot en ze stapte achteruit maar het leek alsof ze niet meer naar buiten kon. Dat iets haar tegenhield...

BerichtOnderwerp: Re: De gang..   

De gang..
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Bovenverdieping :: Gangen-
Ga naar: